7

7

Wednesday, February 2, 2011

put PUTujem...tamo-vamo..livo-desno

 ...ono sto je stvarno nikada ne umire..umiru samo imena,oblici i prividi.....


 jednom u jednoj divnoj knjizi pročitah...i trajno umemorirah u stanice ŽIVOTa

Okrenite se i krenite s mjesta na kojem ste bili i gdje vise ne mozete prebivati.Okrenite se od onoga sto je zavrsilo i krenite dalje.Okrenite se i suocite s onime,sto se prostire pred vama: novoj stazi,novim odredištima,novim vratima,koja cekaju da ih otvorite.

Neću umrijeti nakon
neprozivljenog zivota.
Neću zivjeti u strahu
od pada ili opekotine,
odabirem ispunjavati svoje dane,
dopustiti svom zivljenju da me otvori,
ucini me manje strasljivom,
pristupacnijom,
da opusti moje srce.
Dok ne postane krilo,
baklja i obecanje.
Odlucila sam riskirati svoju vaznost,
zivjeti tako da ono sto mi dodje kao sjeme ode kao cvijet,
a da ono sto mi dodje kao cvijet ode kao voce.
                                    d.m.





                                                                  


p.s.i'll be back!  ;)

No comments:

Post a Comment