7

7

Saturday, February 26, 2011

austral(i)JA


Provela sam divnih 7 dana u melburnu australskom…kod obitelji koju sam prvi put vidjela(hvala mami i  dobrim,sesvetskim susjedima na prePORUCI)..a vec sam u njima dobila nove mamu i tatu….prepoznali smo se vec prvog dana…tesko nam se bilo rastati…da postoji natjecanje za najlipsu putnu torbu na svitu,sigurna sam da bi moja pobjedila…darovali su mi je na rastanku i pozeljeli jos puno putovanja..po mogucnosti preko melburna…

mama marija i tata mišo

Vozim se vlakom do stanice gdje trebam presjesti na vlak za adelaide i skontam da ne ide direktno vec da moram presjedati..uf..i pitam jednu osobu kako i di i ona kaze jedno… druga osoba kaze drugo ,a jedna se simpaticna djevojka  sama ponudi da ce mi pokazati jer ide u istom smjeru…supeeeeerrrr! a onda se zacuje glas i najava da vlak mijenja rutu i ide direktno do stanice gdje me ceka vlak za adelaide,bez presjedanja i kerefeka…lucky girl!;)
Vlak pun starih ljudi i zoom zoom kraj mene sjeda simpaticno stvorenje…nije nam trebalo dugo da se prica pokrene..samir iz egipta…doselija se u austarliju prije 6 miseci…podilimo njegove sendvice..moju pitu sirnicu(hvala australskoj mami)cokoladice i jabuku…pitam..sta si po horoskopu..kaze ne znam..mislim da sam jarac…u decembru mi rođendan..;) kad,pitam?..kaze 23.12.
;))…desetsatno putovanje proletilo za tren oka…rođeni istog dana,a tako razliciti… on voli zimu,ja ljeto..on voli coca colu,ja vodu….on voli gledat tv,a ne voli citat..kod mene apsolutno obrnuto…on tehnologija,ja priroda..na kraju smo ipak skontali da nas povezuje zajednicka ljubav prema pilecoj jetrici i plavoj boji… … pricao mi o obicajima njegova egipta i otkrio da tamosnji decki vole plave i bucmaste…;),obecao da ce me naucit pisat arapski s desna na livo,a ja cu njega naucit plivat kad dodje u cro)  …cvrst zagrljaj na rastanku i novi drugar u skrinjici prijateljstva


;)

McLaren Vale..moj novi dan sljedecih misec dana je divan,divan,divan,a moja kuca u sred vinograda carobna..okruzena cabernet sauvignonom,chenin blancom i shirazom,eukaliptusima,lavandom i obasjana suncem..nemam ni telefona ni interneta….prvo me to malo uzrujalo...jer je dosta posla koji radim nemoguce obaviti bez mejlova i surfanja,a i drago mi biti u kontaktu s dragim stvorenjima all around the world;)…pa pomislim ..ok,valjda svemir hoce da se odmorim od virtualnog svita bar malo…sta sad…sveMIR zna
na poslu sve karakter do karaktera(posvetit cu im poseban post )mali podrum,puno zanimljivih vina, dva vau vau(mo- mo i molly )i nekoliko gica (rokt-rokt)…vec prvog dana od bacve do bacve..srk srk pljuc..njam…pa voznja po dolini i zoom…MASLIN BEACH…zanjemila…nisam znala da mi je i ocean tako blizu…sreca do neba

cipelice lutalice "na zadatku"


 Drugi dan dodjem s posla ..cimerica(jane..engleskinja)nije doma…kontam sta cu..i sine mi ..odo ja u komsiluk ,do vlasnika kuce u kojoj zivim)….
Kuc-kuc..ja sam josipa….drew i lu lu…divni ljudi…police prepune knjiga,vecera..njihova vina(s mnogo duse)…i novi amigosi..pred kraj divne veceri lu lu me povela u obilazak kuce…
Nikad je ne zakljucavamo,slobodno dodji kad god hoces…,ako nas nema ti opet slobodno dodji,tu ti je Internet..ovo ti je kuhinja,tu ti je ovo tu je ono…osjecaj se ko kod kuce…;)
Sinoc  smo uz njam njam chenin blanc ispratili sunce,a sutra sam gost na obiteljskom partiju…
Kazu da sam prekratko tu …tribala bi ostat malo duze….reko..no worries..doci cu ja opet;)


view kroz vrata "naše" kuće


p.s.kuc- kuc…Shvatili ste valjda sto vam zelim reci ovim putnim postom!?...ako saznate ili kojim slucajem organizirate spomenuto natjecanje,molim vas da mi javite..torba i ja stizemo..zoom zoom ;)









No comments:

Post a Comment