7

7

Thursday, February 10, 2011

VINOdolska priča

                                   Dobar glas daleko se čuje...VINOdooooooooooooool

da nisam vinarica,pisalica i njupalica bila bi kuvarica u nekom lipom restoranu...(a imam osjecaj da jednog dana i ocu,samo pssstttt!)
sretna sam (opet) da na svojim putesestvijama i kroz posao koji zivim zavirim u mnoge kuzine i kusam svakojake kuvotvorine.Hvala sveMIRu!
restorani,konobe,zalogajnice,krcme,bistroi i ostala zdanja (ne)okicena zvijezdicama,kuhačama,tanjurima,plaketama i raznolikim priznanjima malena su mjesta srca moga...i da vam pravo kazem ... ja i njih  (ka i sve) dijelim u dvije kategorije
na one s dusom i one bez duse...
kad me mirisi i okusi dovedu do mjesta gdje se ambijent,ugođaj,osoblje i hrana skladno (s)ljube nitko sretniji od mene.. samo se zapitam..ma ko ovo more platit?!
nedavno me jedan zagrebački restoran jako,jako ugodno iznenadio
bez lazne skromnosti(kad nesto volim svjesno sam iskrena i poprilicno glasna u izrazavanju emocija) sve sto sam  tamo kusala bilo je (pre)fino i jako jako ukusno....
ambijent,atmosfera,domaćini,kuhar(i) konobari i gosti ukomponirani su u skladnu OBITELJsku  i UGOSTIteljsku priču...VINODOlsku priču koja se bez problema čita i doživljava svaki dan naNOVO
njam njam njam




domaćin i maestro od kužine



p.s.(ne)vjernima porucujem....DA,potkupljena sam iskrenom,poštenom pričom i prekrasnim ljudima... dabogda me svi restorani ovoga svijeta potkupili na isti način...;)
uostalom ako ste u blizini...Teslina 10
U slast!

No comments:

Post a Comment