7

7

Sunday, January 30, 2011

VIzioNARI

vinari,sanjari....moji drugari
kako li sam samo sretna što nas ista LJUBAV veže...a opet svako svoju viziju i pravac slijedi.
na svitu je tako puno različitih regija,sorti, tehnologija,stilova i vina..zato se moje cipelice lutalice i ne mogu zaustavit na jednom mistu...oni koji VINO žive,rade,vole znaju o kakvim se osjećajima radi
ako sve po planu  bude teklo...ove cu godine na tri berbe i  tri različita kontinenta (kad bi samo mogli čuti kako mi se srce smije)
ni sama ne znam na kojem kutku kugle zemaljske bi najradije zasadila svoju "baštu"
iako me u zadnje vrime prati ona...svugdje pođi,ali kući dođi
odgovorno i (subjektivno)objektivno tvrdim da se u našoj domovini i mom rodnom kraju skrivaju neistražene vinske bajke...od hercegovine preko dalmacije,zagore i otoka,istre zelene,slatkog zagorja,okolice metropole,međimurja pa sve do slavonije i baranje.uf (opet mi se srce smije)...svaka regija sa svojim vrlinama i posebnostima...pa ti cipelice odluči (!!!???!)LJUBAV će odlučiti...znam ;)
kako god i kud god okreneš postavlja se mnoštvo pitanja
koji je pravi,a koji krivi put? razlika između iskrenih,manje iskrenih i (ne)iskrenih vina?
s obzirom da znam sto znaci i koliko je truda,rada,ludosti i hrabrosti potrebno da se vino dovede do vas/nas ljubitelja....svakom vinu pristupam s dužnim poštovanjem
kad se zanemare boca,etiketa,dizajn i ostale kerefeke preostaju boja miris okus... ISTINA...
pa stoga tvrdim da su sva vina na ovom svitu vrlo ISKRENA..prenose poruku tvorca i kreatora..pa već nakon prvog gutljaja(ako želimo) shvatim(o) što je pjesnik htio reći...
sto ljudi,sto ćudi...svaki lonac nađe svoj poklopac....ili ona oliverova..ko sam ja da ti sudim!?
osobno ne volim plagijate,kopije i vina bez duse
obozavam unikate,vina s dusom,nepravilnosti,krivine i stranputice ukomponirane u skladan doživljaj boje mirisa i okusa...njam!

slikom vam poklanjam malena vina srca moga 

LJUBAV

HAPPINESS


DUŠA
PEACE


ISTRA njam njam njam
RAPSODIJA

romantika

iskra
NZ SB..priroda


SVE
argentina &PN&nju lajf.. love u...


we made it!

magic
;)

JA

 p.s. moj naklon VIzioNARIMA  ;)

2 comments:

  1. A što dodati ovakvom tekst nego :-)
    Zar nisu vina ko i ljudi? Upoznamo ih, promatramo, isprobavamo, zaljubljujemo se, razočaravamo se, pamtimo ih i zaboravljamo ih...
    Bravo Josipa!!!!

    ReplyDelete
  2. bravo anonymous!!!
    otkrivajmo i dalje....
    ;)

    ReplyDelete