7

7

Monday, February 21, 2011

PRIJATELJIma

Nikada ne dozvoli da sretneš nekoga tko nakon susreta s tobom neće biti sretniji.
                                     Majka Tereza

Samo da vam kazem da sam sretna jer imam puuuunnnooo prijatelja i nisam jedna od onih koja ih dili na prave i (ne)prave…za mene su oni svi pravi,da praviji ne mogu biti…uistinu nije vazno kad su nam se puti ukrstili,kolko cesto se ukrstavaju i da li ce se opet ukrstiti…kako god okrenes,ljepota i „metar“ ionako su u oku i srcu promatraca.
 Neko nam useta u zivot da nas prati kratko,neko za malo duzi period,a neko za cili zivot….. vazan je trag koji ostave/ostavljaju u nama,vrijeme je ionako relativan pojam….carolija trenutka/aka zivi vjecno… a donedavno sam se cudila svome tati kako tako puno ljudi naziva svojim prijateljima (hvala tata!)
S obzirom da sam poprilicno otvorena za sve sto je novo i (ne)poznato uvjerena sam da nas svemir odvede i vodi do ljudi do kojih trebamo stici.HVALA muuuuuuuuuuuuuuu!!!!
Gdje god da me moje cipelice lutalice odvedu ja upoznajem divne ljude i obogaćujem skrinjicu PRIJATELJstva….krcata je,kipti veseljem,al uvik se u njoj mista nađe…naguramo se i podilimo…nista lakse
Cini mi se da mi je to u genskom kodu zapisano…hvala mojim dragim roditeljima,do neba im hvala sto su me naucili zivjeti po onoj…mi casa es tu casa...moja kuca je tvoja kuca…vrata su ionako uvik otkljucana za one koje put dovede ;)
 Dragi moji drugari,nisam dovoljno vjesta,nemam ni rijeci ni tipki da opisem koliko sam sretna sto skupa dilimo trenutke. budite mi sretni i veseli gdje god da jeste i ne zaboravite da sam s vama i kad nisam ;).HVALA!
 prePOZNAJTE se u mudrosti koju NAM poklanjam

Ako ono što govorim odzvanja u tebi,to je samo zato što smo oboje grane istog drveta.
                                     W.B.Yeats










































p.s.Eto,neki se hvale da imaju samo jednog,dva,pet „pravih“ prijatelja,a ja sretna sto ih iman na n-tu,sto tako mnogo divnih stvorenja nazivam svojim drugarima
sta cu kad mi draga ona stara…od viska(ljubavi) glava ne boli ;)

No comments:

Post a Comment