7

7

Thursday, September 8, 2011

samo mijena stalna jest iliti ko žurio,nogu slomio

                                              Nezaustavljiva promjena okrece kotac zivota
                                              pa se stvarnost ocituje u svim svojim brojnim oblicima.               
                                              Budi spokojan jer  sama promjena
                                              oslobađa sva culna bica
                                               i donosi im veliku radost

jednog lijepog i suncanog dana,cipelica lutalica neSpRETNO je stala i pala.
krc x 2



pa kud bas sad..u sred ljeta,sezone,mora,sunca,pred berbu u austriji..taman kad sam tribala zoom zoom...put otoka,mora,sunca,hercegovine i ostalih malenih mjesta srca moga (bez upitnika)
znam..zapitali bi se mnogi,al ne i cipelica...priznam..nekada prije bi to bio i prvi i zadnji upitnik
danas :)
naucila je ona da svako zasto ima svoje zato,pa je u srcu zazvonilo:
aha,my dear...napokon ODMORko...ako sama ne znas stat'...zna svemir
i tako se to dogodi u utorak,a dr.ortoped dolazi na hvar jednom tjedno(pogađate-srijedom)
a da ne bi cekala do ujutro,u roku ure,zahvaljujući divnim drugarima...stvorih se pred vratima vikendice jednog divnog,divnog ortopeda (do kojeg je,kazu,tako tesko doci...ceka se mjesecima)
a meni tako lako poslo za rukom..ocu reci nogom ;)
neplanirani povratak u zagreb
ponovni susret s dr.andjelom(dabogda svi doktori bili tako divni,nasmijani i velikodusni)
prilikom tog posjeta upoznala sam petru(4 god.) i marina (7 god.)
petra me osvojila na prvu..sidila mi je u krilu prilikom pregleda i ja sam (opet) jako pozeljela biti mama
psssst! citajte između redaka ;)

reahabilitacija u stanu moje drugarice gice je apsolutni priceless...dvorila me ko da sam princeza,u najmanju ruku...ne znan kako bi joj zahvalila osim da joj pozelim enormne kolicine LJUBAVI (ima ogromno srce pa nema straja da nece bit mista)
lipo smo njupali,jos lipse pijuckali i jako se smijali
a jos kad najbolji drugari navrate na casicu razgovora...ja od srece ne mogu spajkit


prosetala bi svakodnevno po centru grada,a cotavoj i usporenoj kao da su se nenadano otvorila sva cula jako, jako
kao da sad bolje vidim,cujem,slusam i dozivljavam..ne mogu zurit sve da i hocu
a onda dr rece:ako mislite na berbu u austriju,morate ic na more i plivati
zahvalim na lijeku i odletim na brač
tjedan dana mora,sunca,odmora i lipote u tetkinim dvorima



ovaj put se osjecam vise kao kraljica
posjet mami jeli,bratu draganu,pauli,franki i makarskoj...suze,smij,LJUBAV (fala vam sto postojite)


noc i dan na hvaru..u drustvu divnih ljudi,ribica i finih vina...out of this world




tako se dugo nisam vozila busom pa je moja torba umisto da izadje sa mnom u tisnom produzila do zadra
i opet bez upitnika zasto i kako...divna prigoda za slaju u zadru(priceless)..nato fala ti,ti si drug na kvadrat
ko te nema,nek te sto prije potrazi...i tebi zelim LJUBAVI..puno,puno
divan dan u slavoniji...galic sauvignon rocks...adžićeva vina jednostavno obozavam

sinoc vinska vecer u drustvu 4 djecaka...5 prekrasnih vina(imala sam osjecaj da nije stvarnost vec neki polusan)..hvala ti tino sto svoje drugare dilis...u awesome

i da ne duljim...
u subotu putujem za austriju...berba samo sto nije
SRCE veeeelikoooooooooooooooo

a prije odlaska...vecer s mojim dragim vinskim musicama..uf..idem se spremat,uvik kasnim

p.s. da li sam vec rekla da je samo LJUBAV vazna i da LOVE brings LOVE
ako nisam...



love my life

No comments:

Post a Comment