7

7

Thursday, September 22, 2011

djeca mjeseca...

                                             Nevolja ovoga svijeta jest u tome što iscrtavamo premalene
                                                                                           obiteljske krugove.
                                                                                                          Majka Tereza

in vino veritas


 svatko od nas  ima svoje musice !dozvolite mi da vam predstavim svoje.
moje drugare...VINSKE MUŠICE
redom su to divna bica zbog kojih je moj zivot puuuno bogatiji i sretniji i zivlji i zbog kojih sva ova moja vinska lutanja i znanja imaju puno veci smisao.
kad god otkrijem neko novo,divno vino,ja samo razmisljam kako cu ga podilit s njima
druzimo se kad god mozemo...dilimo vina,hranu,radost,veselje, tugu...dilimo SVE
ucimo i rastemo
tajna je u srcu/srcima
toliko pozitivne energije i carolije u nasim susretima ima da se neprestano zahvaljujemo jedni drugima
mi smo jedna velika familija i najdraza su nam vina iz bičvica cottonique :)

let's start ...


NATA
domacica,ponosna vlasnica stana u spanskom....to je nasa oaza,nas vinski dom i utociste mnogih divnih vina
uvik nasmijana,vesela i u divnim haljinama (nase)mame tonke..ona je drug na kvadrat..tako jako nesebicna i dobra dusa....hvala joj sto moju majku cuva kad me nema blizu
vinski ukus joj je poprilcno zanimljiv...hvala joj do neba plava na drugarstvu,briznosti,ljubavi,gostoprimstvu,i veliku srcu... ljubiteljima slatkisa otkrivam da je ona glavna i odgovorna za sva kinder jaja i kinder cokolade na policama ducana...:D

NINA

ona voli karamelu i pjenusavost u vinima..obozavam njene komentare..uff..zna ona sta valja
lipa ko slika,s osmijehom sto zvoni...jest da je vazda poluprisutna i da joj je dusa napola u oblacima, ali lady samoborcek rocks!...i btw..ko god voli nutellu nek zna da je ona brand manger za lipu nasu..da ,da...this lovely lady :D




IVANKA(gica)

aristokracija vinska u najmanju ruku...samo da vidite the way she holds the glass ..ne moze to svako...suzdrzana u komentarima..eksplodira tek kad je nesto bas odusevi...ako ikad ostvarim zamisljeno..she will be my assistant ...radi u jednoj divnoj grafickoj agenciji i jos ne konta da bi mogla osvojiti svijet...btw,voli milosev plavac, loimera i tescha..e da, i kuha savrsene juhe :D



ANA (sestra blizanka)
 noVINARKA na radio anteni,nasa poduzetnica..zraci na sve strane...cesto nema vrimena da nam se pridruzi,al kad je tu,mi sretni...divna je na n-tu potenciju...i rekla bi da joj vise pasu ozbiljnija,crvena vina :D





MILAN
 .....oci sto u mraku svitle..moj andjeo cuvar,moj drug...slomio je moje srce odlaskom na nebo..svaki dan mi se suze kotrlaju niz lice..volim ga toliko da nemam rijeci da iskazem...cuvamo ga,volimo i uvik je s nama...inace,on je ekspert za kiseline..to mu je omiljena tema oduvik bila..zahvaljujem se svaki dan bogu sto mi ga je donija u zivot,sto smo skupa proveli divne trenutke i sto me neizreciva tuga i ljubav guraju naprid..obecajem ti, dragi druže, da cu,kad budem ucinila svoje(nase)vino jako pazit da su kiseline skladne..:D
leti nebeskim prostranstvima i cuvaj nas..VOLIMO TE jako.

TINO
e...sad mi tesko naci rijeci
HVALA TI ..moja (vinska) srodna dusa..podilija je sa mnom mnoga divna vina,doveja me do austrije i sirom otvorio vrata nekog novog zivota. da ga bar mogu klonirat...onda bi ovaj svit bija mnogo sritnije misto.i njegove oci svitle u mraku..ON,MILAN i ja =mali micro svit..prijateljstvo bez kraja i pocetka...a vina?moj naklon..jednostavno se kontamo...najkreativnije je bice koje poznam i mislim da moze preOKRENUTI ovaj svit u jednom potezu...hacaaaaaaaa :)divan je tata dva mala,slatka stvorenja...dear tino..vi no. BFF..endlessly :D

JOSIP
 moj dragi braco(po dusi)..u slobodno vrime(po cile dane) uljepsava mnoga bica stricakjuci,farbajuci,pramenirajuci...iskren u svojim komentarima i vrlo konkretan..on u vinima pronalazi osjecaje ...ljubav,romantika i tako redom..volimo ga jako,jako.sretna sam sto nam se putevi isprepleli i sto se uvijek dodiruju...jos samo da nauci malo bolje crtati :D...love u,oskorušo moja,djecace iz moga kraja! i da,umalo da zaboravim..el caMIno is waiting for us:)


GORAN(puha)
 moj drugi(srcem posvojeni) braco.kazu da obitelj ne cini krvna veza vec LJUBAV.dilili smo tanjure,case,kasike i viljuske jako,jako dugo.kao i mjesto rođenja..nas dragi mostar.dilimo i vina.kako god da okrenes,on voli ona iz nasega kraja..zilavka i blatina njegov su izbor(i korakov sauvignon:)...po mom povratku iz australije i novog zelanda organizirao je docek s hercegovackim delicijama i vinima.priceless.maser je i radni terapeut,a radi u vrapcu :D uveseljava nas anegdotama neprestano.ima veeeliku,veliku dusu.love u little bro,don't ever forget!

JURE

nasa zvizda.cudo makarsko!..ne znas jel lipse kuva ili slika.upoznala san ga davno,davno,u jednom zagrebackom restoranu.komunikativan,lip,zanimljiv,pun kojekakvih cinjenica i informacija.drug za pozelit..energije ka u prici...jako voli vina i jako ih kuzi..drag mu je torresov carmenere,ka i meni  :D ..ako moj restoran zazivi,naravno da ce biti dio price.btw..blago onoj koja mu srce osvoji :)






KREŠO
jedrilicar,vizionar,vinoljubac,vinar(za svoje i prijateljske gušte),sanjar,bivsi muzicar i nekad vlasnik lipa restorana...zelja mu je oploviti svijet. na njegovoj barci gustamo ploveci morem jadranskim..u drustvu finih vina,narafski..rijetko nam se pridruzi na vinskim susretima jer sve te silne snove valja pretvoriti u stvarnost...kreso!pripremi brodic,da po mom povratku sretno isplovimo...btw..frankovka mu je jako dobra,a ako vam zatrebaju promocije,marketing i to,zakucajte na vrata agencije 5D..nema sumnje da ce suradnja biti za cistu 5-icu :D




i tako....
na druzenjima se tu i tamo pridruze i drugi dragi ljudi..pa i po koji vinar(jasna,petra,buraz,vjeko,braco,marko,josipe,barisa...hvala vam)
vino koje nas povezuje i drzi na okupu je MJESECAR..jednoglasno ga volimo i rado uzivamo..s njim je sve pocelo i traje... (hvala jozipe)
nase male vinske skolice bi uskoro mogle postati zanimljiv brand.imam krasnu ideju,al jos im je ne zelim otkriti
psssttt! ;)
amistad


p.s. dragi drugari,veselo mi zvrndajte i brzo dodjite u posjet..ovaj put sam  jako blizu
cheers..to love peace and happiness..uvik i vazda!


   the cipelica

1 comment:

  1. (Sve će zvijezde s tobom leći
    pune tajnih putovanja)

    drug

    :*

    ReplyDelete