7

7

Thursday, September 29, 2011

bubaMAMA

                              "Svojoj djeci bi u nasljedstvo trebali ostaviti dvije stvari. 
                                                             Jedna su korijeni, a druga su krila." 
                                                                                          Hodding Carter



Neki dan mi je,osim bubamara,pomagao josef..ima 4,5 godine.i tako mi korak po korak..sve sto radim ja,radi i on.on njemacki,ja engleski… „give me five“ i cmok po zavrsetku posla…da ste samo vidili veselja i vaznosti.;)  a tek moja sreca.obozavam djecu i presretna sam u njihovu okruzenju.


Sutradan mi u posjet došlo 50-ero dice iz vrtica :D.ucili ih kako se radi vino..prvo su bili u vinogradu da svako ubere po grozd pa onda dosli u podrum i korak po korak…piknik na travi,igra…na kraju su kusali mošt, nacrtali svako svoju etiketu…nalipili na svoju bocu  i zoom zoom.



Bilo mi je divno,divno.toliko malih srca i rucica.neki su otvoreniji,neki sramezljiviji,u necijim ocima mozes iscitati strah i tugu…necije okice toliko svitle i obrazi se rumene da dobijes poriv da ih pojedes.priznam da su mi se suze radosnice skoro skortljale niz lice.
peter,hana,julia,paul,moritz,jacobx3,ian i tako redom…Posebno me dotakla plavokosa angelina..energija i kovrče…ugledala sam sebe…nekada davno..u danima bezbrižnog djetinjstva.ona bi srcem kroz zid :)



Zovem mamu za vikend.nisam je cula dva tjedna.posaljem joj tu i tamo poruku,al ona ih zna samo procitat..ne zna odgovorit.mobitel ima tek odnedavno i moderna tehnologija je bas i ne zanima.


Draga moja majcica…kaze da kuha rucak..dolaze joj moji drugari na nedjeljni rucak (nato,gico,jožica i puha..nadam se da ste uzivali u japraku i ostalim delicijama :D)zapravo ne sumnjam..moja majka divno kuha i nikad ne slijedi recepture..uvik ona po svom (nasljedno je )
Ja joj kazem kako mi je lipo,kako sam prava pepeljuga i kako jedva cekam da mi dodje u posjet.ona obozava kucice u cvijecu i prirodu.smijemo se skupa jako i sretno i svaka nastavi svojim danom ploviti.
oprostite mi na iskrenosti i hvali, ali moram podiliti s vama
Jako volim svoju mamu i jos nisam pronasla prijestolje na koje bi ju postavila.
Ima zlatne ruke..ona kreira i šiva..plete i dekorira…sta god ja zamislim ona stvori.

Kreativna i svoja,
Najdraza majka moja
:)

Btw…nije pjesnicka dusa uopce ;)

mama Tonka

Dala mi je krila za let i uvijek osjetim njen vjetar koji puse i nosi me.
Cili mi je zivot bila drugarica i cimerica vise nego mama koja pregledava zadace,koja pita jesi li jela,piskila i potkosulju utrpala.
Nucila me,skupa s tatom...da sve sto cinim, SEBI cinim
Lajt motivi naseg odnosa..SLOBODA i POVJERENJE
Ima legendarne provale i grozno crta.zamislite dizajnericu ciju haljinu na skici jedva prepoznate :)




Velikodusna.Nesebicna.Mudra.Velika,nasmijana i sarena.
Genetski je kod nasljedila od jos divnijeg stvorenja…moje babe MILICE

E sad vec ne mogu suspregnuti suze
Sretno se kotrljaju niz lice….
Hvala dragom bogu i svemiru i svim zvijezdama sto mi ih je dao.HVALA njima jer me nisu štitile od ŽIVOTA i što su me naučile da

U ljubavi i radosti
tuzi i suzi
raste jedan 
CVIJET









No comments:

Post a Comment