7

7

Friday, August 19, 2011

lipo spavaj,lipo sanjaj sunce moje...sanjaj samo lipe snove....



  
                                     
                                                           Nepovratnost je ono što život čini tako vrijednim.
 
                                                                                     Emily Dickinson

p.s.ovo je  post...posve osoban i samo moj
     satkan od ljubavi i tuge
     okupan suncem i suzama
     živim ga i pišem mom DRUGaru MILANu
     očima što u mraku svitle,osmijehu što zvoni
     dilim ga s onima koji vjeruju da se samo srcem dobro vidi

SREĆA



18/01/2011
Milan Ozic wrote:
Razmisljan....Fala tvojoj majci sto te rodila...
Fala dragom Bogu ili zvijezdama sto mi te poslao u zivot....
Zbog tebe sam bolji i sretniji covik...Fala ti sto postojis....





cipelice lutalice x2


to je zemlja gdje smo rasli...

mjesečeva dica

punim jedrima kroz ŽIVOT






27/02/2011. Australia
Josipa wrote:
I ja tebe volim...Mi sve dilimo..ne zaboravi...i dobro i zlo..i tugu i radost i lipe i manje lipe misli...Sretna sam da najvece srce Makarske kuca u zajednickom ritmu :)
Tu sam i kad nisam
Ljubim oci nasmijane









Miloš se u čaši ljuljuška,
ribica u ulju krčka....
                    M.O.

 mi SVE dilimo


01/07/2011. Makarska
Milan wrote:
Ljubice šaljen ti srce svoje

















05/07/2011
Bol koju ne mozemo zaboraviti,u snu kapa na srce....


Nisam li pjesnik,
ja sam barem patnik
i katkad su mi drage moje rane.
Jer svaki jecaj postati će zlatnik,
a moje suze dati će đerdane.
                            T.U.
30/7/2001 Josipa wrote:

Da mi je da sam ptica
Da doletim u blizinu tvoju
Da se bar još jednom okrznem
O tvoj
Pogled
Osmijeh
Ljubav




p.s. Hvala TI  na neizmjernoj količini ljubavi i snage.Hvala na suzama i smijehu.Hvala TI što tako jako virujen u   anđele.Čuvam tvoje SRCE i obećajem TI da ću preokrenuti ovaj uspavani svijet.Da... znam(o) da je samo LJUBAV važna.Čuvam mamu i brata.Volim TE

p.s.s.Lipo spavaj,lipo sanjaj zlato moje....sanjaj samo lipe snove...šume,gore,rijeke,more.... i samo mu ponekad šapni da ga jako,jako volim.


tvoja pina






3 comments:

  1. Its a great pleasure reading your post.Its full of information I am looking for and I love to post a comment that "The content of your post is awesome" Great work. https://www.surgeongate.org

    ReplyDelete
  2. The human soul is a character with full awareness. The overall ailment of the individual. For the human soul to be sound, it should be extraordinarily associated with the all inclusive wellspring of presence and life for persistent mixture of energy and essentialness. cavitation equipment

    ReplyDelete