7

7

Wednesday, January 12, 2011

odrasli razmišljaju...DJECA znaju

                           Jednom kada shvatiš da je cesta cilj i da si uvijek na cesti,ne kako bi dosegao cilj,već da    
                                            uživaš u njenoj ljepoti i mudrosti,život prestaje biti zadatkom i postaje  prirodan i                                                                                                                jednostavan,sam po sebi ekstaza.

                                                                                                                                              S.N.M

 iskra me je opet (po)učila nečem novom...
josipa,ja bi htjela biti ti
pitam ..zašto?
pa tak...ti se upišeš na posao,pa se samo ispišeš
ne radiš nigdje,a radiš svugdje
nema kod tebe svaki dan ured...ovo...ono....
;)


8 comments:

  1. Mala Iskra mudrost skriva,
    posao do posla - lijepa karijera biva :)

    ReplyDelete
  2. ured je cesta, a u red (bez reda) neka stanu svi koji žele s tobom ;-)

    ReplyDelete
  3. vrata moje ceste su uvik otvorena za one koje isti li slican vitar jutrom budi,vodi,usmjerava i preusmjerava...
    malo nas je al nas ima
    napiso je jednom jedan....
    ...ja necu imati s kim ostati mlad,
    ako vi ostarite,
    i ta ce mi mladost tesko pasti,
    a bit ce ipak da ste vi u pravu,
    jer ja sam na ovoj obali
    koju ste napustili i predali bezvoljno....
    ;)

    ReplyDelete
  4. Dugo je pripremano naše poznanstvo
    I onda slučajno uz vruću rakiju/kuyu
    I sa svega nekoliko rečenica, loše prikrivena želja...

    take care cipelico ;)

    La view

    ReplyDelete
  5. nema slucajnih susreta...kazu
    ja vjerujem
    tj.
    perspektiva je bitna
    ;)

    ReplyDelete
  6. perspektivno u svakom slučaju :)

    krasan blog ;)

    ReplyDelete