7

7

Monday, January 24, 2011

poruka u BOCI

                                          1. Does experience of wine lie in the glass or in our minds?
                                          2. Does a wine expert enjoy wine more than a novice?



znam znam znam...doslo je vrijeme da se uozbiljim i napišem jedan vinski post
oni koji sa mnom VINO žive znaju da kod mene ne postoji crno bijeli svijet..moja je podjela puno jednostavnija...vina s DUŠOM i ona lipa,al bez duše..kako god okreneš..ISTINA
u mom/našem vinskom svijetu i doživljaju čarobne tekućine nema pravila i naputaka,stoga ...nebo je granica








..idu priče..komada 2

tu i tamo pronađem vremena da svoje skromno vinsko znanje prenesem kroz male edukativne radionice u jednom zg restoranu.
razgovaramo,učimo,otkrivamo...
neki dan kušamo vrlo komplicirano vino(bez duše) i pitam učenika jel mu se sviđa?!
kaze..ma ne znam sta bi reko..meni je ovo vino ko kredit ..sve ti nešto daje,a u biti ti ništa neda...;)



istog dana na divnoj večeri u divnom društvu pomirišem tekućinu u čaši i preplavi me tisuću emocija...gutljaj i oči ko kolači,srce ko biokovo..omg..ovo vino je..ma ovo vino je (fale riječi)....izustim naposljetku...ja bi da moj cili zivot bude kao ovo vino!razmislim, pa sretno vrisnem...ma moj život i jeste kao ovo vino! ;)


1. Does experience of the kiss lie in the mouth or in our minds?
2. Does someone who has kissed thousand times enjoy kissing more than someone who has kissed a few?








p.(prije i poslije)s.živjeli!

;)

12 comments:

  1. Živjeli svi Hirschevi ovog svijeta i oni kojima je život poput ovog Rieslinga!

    To ja zovem: ''tasting note that is larger than life'' :)

    ReplyDelete
  2. Ako sam dobro skužio, to je isto vino? A zašto ne piše koje?

    ReplyDelete
  3. no..dva različita vina...prvo je jedno hrvatsko vesela imena,a tesko i tmurno,
    drugo
    Hirsch Riesling Heiligenstein ;)

    ReplyDelete
  4. Aha.. Malo sam uguglao ovaj riesling, vidim ima ga kod nas u prodaji. Nikad nisam pio austrijski rizling, ma uglavnom nisam se jos usudio dati preko 200 kn za bijelo vino, ali po ovom opisu vidim da je ovo nešto stvarno posebno.. pozz

    ReplyDelete
  5. uistinu jeste...MENI ...cijena nije mala,ali ako zažmiriš na jedno oko...i podiliš u nekom društvu
    ;)

    ReplyDelete
  6. cijena je nikakva, osmijeh koji ovo vino/društvo donese - briše sve znamenke ;)

    ReplyDelete