7

7

Wednesday, June 8, 2011

emoTIvna juha

                      Živim u sasvim maloj kućici, ali njezini prozori gledaju na vrlo veliki svijet.
                                                                                                           Konfucije
Alo drugari,
Evo me 
Trenutno na nebu …LETim kuci
Slusam the bee gees…. Dusa puna emocija..leprsave su,skakutave,pune ljubavi i sretneeeeeeee
australiju cu pamtiti mirisima okusima i divnim ljudima koje sam upoznala….cak i ovako brbljavoj mi tesko pronaci rijeci….ne znam kako da docaram sve dozivljeno,prozivljeno i udomljeno…
lady jane…you were a great roommie
tom..u awesome- hug molly
andrew…grazie mille!!! ...za srce jutarnju kavicu i neku novu dimenziju shiraza
adam…you know,we know..krc krc ;)
mo-mo... vau vau 





drew& lu lu..hvala do neba plava na najlipsoj kucici okruzenoj cheninom
samir…keep on rolling..
moja aussie family…torba i ja dolazimo opet..no doubts! ;) obogatili ste my little life so so so much
neka nova divna vina progurala se do vinske karte srca….hvala svemiru


kiwiland…
all peeerfect!
pamtit cu dane po puno puno o(smijeha) ...jednak je na svim jezicima ovoga svita
papaaaaa,zuraaaaaaa,justin...it was nice to hug u again
carlos..just to let u know that i ... ;)
ricardo...viva la vida vivida!
mr.p...so far so close...LOVE u
duuuuugggg..thank u thank u thank u..i love sushi 
davy...u r the best french boy i've ever met.. you know what i mean? ;)
love u ALL with all my freakin' heart
familijo ozich...sta cu vam kazat..cini mi se da sad imam mamu i tatu i u kiwiland-u ;)








mr muscolo and lady fixadora...it's over...what's next?tonga ,rarotonga, cook islands!? let's gooooooooooo



veselim se GROFovskim danima u londri(svakog gosta tri dana dosta;)
a onda …CROac(i)JA..hercegoVINA
majko najdraza..zelim JUHU i novu summer kolekciju..zuto, narancasto,zeleno,sarenooooo..mjere?ko i vazda 90-60-90 ;)
tata..dolazim sama,al ne brini..ima nade pa tek mi je 33 :) i ne pitaj me kakav mi je plan za dalje (suza u oku i to )
little bro..big impulsive sis can't wait to hug you ;)
baksi i dido….velika mala jopa nosi zagrljaje
vinske musice cujem li ja to case kako zveckaju i vas kako nestrpljivo zvrnDAte!? ..;)
gico-npr.cirlikati hihotati
jfk ..naostri makaze i zamisaj boje..el camino zove
puha…bracooooooo ;)…masiratiiiiiiii
milance..i wanna danceeeee danceeeeeee danceeeeeeee
bff…let it be ;)
ive..pristavi vodu za caj :)
brdji..'ta ce cook islands naspram puringaja i uzarica :)
jozipe…greda mjesec i ostala svemirska vina…samo sto nisam ;)
kentri ;)
luukaaaaaaaaaaaaaa,davoreeeeeeeeeee..puntinak kukurikuuuuuuuu ;)
iskraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,EVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,marijaaaaaaaa,gggggggg,fabianeeeeeeeeeee,davideeeeeeeeeeeeeeeeeeee..igracke na sunce ;) 
puno vas je dragi moji...puno puno i puno vas je srce
lako je meni.....

…..suze radosnice mi niz lice….


 p.s...nadam se da juha (ni)je dovoljno (pre)zacinjena!? ;)

1 comment:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=lbSOLBMUvIE

    ReplyDelete