7

7

Monday, November 30, 2015

VINOcom 2015


vinski sajam u esplanadi i dalje je najposjeceniji
deseti po redu
ne volim preveliku guzvu i galamu,al ko me pita :-)
lijepo da se ljudi sve vise i vise za vina zanimaju


drago mi susresti vinske drugare
kusati vina
porazgovarati o protekloj berbi...
i tako...
svasta covjek (raz)otkrije

ove sam godine posjetila smo nekoliko biranih vinara
ostatak vremena sam promovirala osuncana makedonska vina.
ponosno i srcano

sta mi se dopalo?

Tomac je Tomac
Milos i dalje srcu najblizi.Rose 2015 odlican.i plavac.i stagnum 2007


Bibicheva vina volim
Bakovicev plavac 2008.
Biretov rose
Adziceva grasevina
Scurekova bijela kupaza Dugo
u Bornstein ponudi uvijek nesto zanimljivo...

sigurna sam da je bilo jos lijepih vina
pronaci cemo se nekom drugom prilikom


j











No comments:

Post a Comment