7

7

Thursday, December 1, 2011

sVI NA sajam




 pozeljela sam se osvrnuti na sajam vina u zagrebackoj esplanadi i ukocio mi se vrat(for real) :)
livo-desno
pravo-krivo
tamo-vamo
tako su nekako izgledala dva sajamska dana...
drago mi je da sam imala priliku susresti draga lica,upoznati neka nova VINA i vesele trenutke otkrivenja  podilit s musicama vinskim.posebno s onom najsrodnijom.
racunam da bi sad trebala spomenuti vina koja su svojim ja iskocila iz mase i uciniti ovaj post zanimljivim
usput bi valjalo i pojasniti izabrana..okusno i mirisno ih razloziti i...

oprostite mi,ali ja cu se osvrnuti jos par dana unatrag i spomenuti

LASINA 2011,Sladić...Plastovo
 odgovorno i iskreno izjavljujem da je meni to najbolji pinot noir u hrvata.so njam njam njam.odavno me neko nase vino(a jos nije spremno za trziste) nije tako odusevilo i razveselilo.bravo jure ! hvala do neba
veselim se poklonjenoj bočici puno i jako i obecajem ti da cu je podilit u dragu i sretnu drustvu.




vratimo se na sajam...iduce godine,ako bog da

p.s.lasini zelim sretno dozrijevanje i veselim se trenutku razotkrivanja
     jako.



J





                                        

2 comments:

  1. Tako jako opipljivo napisano :-)

    Ako bog da, vidimo se dogodine na sajmu.
    Na jednom od onih štandova koji tamo ne pripadaju, koji su iznad svih...

    ReplyDelete