7

7

Monday, December 12, 2011

SVE je TO VINO

                                                      
                                                                     "A simple hug is all we want,
                                                                            No words could make you feel closer."
                                                                                                                 J.T.
                                                                                                     

Razmisljam danas i skontam kako niti jedan post nisam posvetila jednom određenom vinu
pa kakva sam ja to noVINARKA,pitam se ja
tamtaraaammmm..kucnuo je cas

godine 2009 provedoh 5 divnim mjeseci u centralnoj kaliforniji
paso robles..san luis obispo..santa maria..santa barbara.
radila sam u jednom krasnom podrumu s velikim brojem vinara i s preko 40 razlicitih sorti.
koji gust i koja sreca.radis od jutra do sutra i veselis se svakom novom danu.
uf..srce sretno lupa kad se prisjetim
u slobodno vrijeme sam obilazila podrume,kusala,pijuckala i tu i tamo pronalazila VINA koja dotaknu..onako..for real
s obzirom na limitiranu kolicinu prtljage na prekoocenaskim letovima,na kolicinu knjiga koje kupujem kad god mogu i gdje god mogu,vino koje zasluzi mjesto u torbi i zajednicki povratak u lipu nasu uistinu treba bit something special
pa cu se vratit ....do mexica...da ispricam pricu o vinu koje sam nedavno podilila u drustvu  svojih vinskih mušica


imala sam srecu provesti 4 divna dana u ensenadi,baja california,a bas tamo se prostire i najpoznatija vinska regija meksika..Valle de Guadalupe
uzitak za oko i ostala osjetila.puno zanimljivih prica i dozivljaja.
za oko mi je zapeo podrum casa de piedra (kamena kuca)...bit ce zbog gena kamenih ;)
ali je nisam posjetila jer je, mislim,bila zatvorena.
i vratim se ja tako u cali i pricam s jednim od vinara(francuz) u labosu i kazem mu gdje sam bila i sta sam kusala i kako sam jako tila ic bas u tu vinariju i on se krene smijati
pa ja ti znam tog vinara.pa mi zajedno ulazemo u novi podrum. pa to ti je hugo d'acosta.najvaznije ime meksickog vinarstva.donit cu ti jednu bocu da kusas
sinkronicitet?
:)

Ensamble 2005,Casa de Piedra,Ensenada,Baja California,Mexico 
50% Merlot 40% Cabernet Sauvignon 5% Petit Syrah 5% Barbera 



boca je stigla par dana kasnije kao rođendanski poklon...ne sjecam se ni mirisa ni okusa,al se itekako sjecam odusevljenja svoga i odusevljenja drugara s kojima sam je podilila.par dana nakon toga sam vec bila u kontaktu sa spomenutom vinarijom i vinarom..da nije birokracije,viza i papira danas bi se mogla pohvaliti meksickim vinskim iskustvom...za utjehu mi je poklonjena jos jedna boca.ona koja je pronasla mjesto u prtljazi i koja je,nedavno, s radoscu i iscekivanjem otvorena u drustvu najdrazih vinskih drugara.
razdilila sam je "na slipo",a komentari,uzdasi,povici i emocije koje je izazvalo nas su zajednicki tasting note za ovo vino:

ovo vina ima SVE..daje ti SVE...
ajme meni,sta je ovo!?
latino temperament osjetim..
wow..
ajme kolko sunca u ovom vinu...
klizi
nista ne iskace
barsunasto je
:D
preeedivno
prekrasno vino
puno je LJUBAVI
SVEto vino
pravi ansambl
nakon ovog vina vise nista nije isto :)

itd.itd..... s osmjesima na licu :D

zdrava razuma i velika srca izjavljujem da je to jedno od najboljih crvenih vina ever.s tehnolosko- vinskog aspekta,po skromnu misljenju mom,predstavlja vrhunac harmonije i sinergije okusa.
SALUD!

za LJUBAV,MIR i SREĆU



josefa y moscas de la fruta
:D

No comments:

Post a Comment