7

7

Saturday, November 13, 2010

kad narastem bit cu....DIJETE

obozavam DJECU..njihovu iskrenost,spontanost,zanesenost
beskrajno sam sretna jer imam puno malih prijatelja od kojih neprestano ucim...na svijet gledaju SRCEM
jednako volim i  price za DJECU
jednom davno....bila  jednom jedna....jednog lijepog i suncanog dana...kako li vec zapocinju!?
ispricat cu vam jednu...

setamo se amiga iskra i ja gradom i kaze ona meni...umorna sam ..ponesi me
a ja jedva docekala...ukrkim je i mi nastavimo
pitam ja nju..iskra, sta bi ti htjela biti kad narastes?
kaze ona... kako mislis sta bi htjela biti,ne razumijem?
mislim,cime bi se voljela baviti,sta bi voljela raditi?znas ono..pjevacica,glumica,doktorica...
a toooo...ma kaj ja znam......jos ne znam bas
a ti josipa,sta bi ti htjela biti kad odrastes?
:)



                                                                           
before

after

No comments:

Post a Comment