7

7

Sunday, February 27, 2011

preko GREDA do MJESECA....

Dok vi uzivate u dojmovima ovogodisnjeg zagrebackog sajma vina ja se prisjecam onog proslogodisnjeg….to mi je nekako jedinstvena prilika da susretnem vinare i drage vinoljupce…
Na spomenutom proslogodišnjem mi se dusa tako razveslila kad sam ugledala stand i zanimljive(do tada nepoznate) etikete iz hercegovine                                         
I ja odma…bok,ja sam josipa…iz mostara
Bok…ja sam josip iz citluka
Obostrani osmijeh od uha do uha
Reko..imas bas ljepo ime,kaze on..i ti isto ;)
I tako mi u pricu,kusam ja vina,svide mi se i obecam da cu doci u posjet negdje na ljeto kad se vratim s novog zelanda
I tako je i bilo…posao me doveo u moj rodni kraj i dobrih dvadeset dana sam od podruma do podruma,vinograda do vinograda upoznavala vinare i kusala vina (love my life!)
I tako se ja javim spomenutom vinaru..i uputi on mene kako da dodjem do njegova podruma i…jednog ljepog i suncanog dana (ko u bajci) ja se zaputim do čitluka
Tesko mi je pronaci rijeci za sve sto se nakon toga dogodilo….ne znam sto me vise odusevilo…vinar ili vina...
hercegoVINA je dobila neku novu dimenziju ….
Iskren,zaigran,veseljak,posten,skroman jednostavno COVJEK na n-tu potenciju……vina posebna,drugacija,svoja…MOJA ;)
Prepoznasmo mi u kartkom roku da nas isti vjetar usmjerava
Istog ljeta su jos dva draga stvorenja usla u moj zivot…nezaboravna vecera u noci punog mjeseca i ice&pice kao lajt motiv

Od tada tako jasno i glasno zborim o ovom divnom coviku i njegovim posebnim vinima…tako glasno da se cuje i do kalifornije;)

Upozorio me da ne dam da me stari ljudi u hercegovini zovu jozipa jer se necu nikad udat
(hvala mu,mozda je u tome bila kvaka ;)
kaze da ja njega smijem…ovog me ljeta upoznao i sa svojom obitelji pa je slika jos ljepsa i sjajnija
U njegovu se podrumu i drustvu osjecam ko kod kuce vlastite i vjerujem da cemo jednog dana vinsko nebo obojati udruzenim snagama i zajednickim bojama
Kad nekom poklonim njegovo vino onda taj neko mora znati da je poprilicno poseban
Priznam,igram na sigurno ;)


Dragi moj jozipe,znam da ces skromno pomisliti da pretjerujem,a ja nisam izrekla ni u pola onoga sto osjecam…
Stoj mi dobro i ne minjaj se za sva blaga



p.s.autobus iz citluka stize u 6 ujutro na zagrebacki kolodvor…vozac je simpatican i vec zna da sam dosla preuzeti vina….zadnja me je posliljka rasplakala..sreca pa je posiljatelj posla i maramice…za suze radosnice;)

4 comments:

  1. Evo Josipa nedavno sam te se sjetila pa pitala Maju pa mi ona dala link na ovaj tvoj slatki blogic. I procitam ja njega, bar zadnja 3 posla. I vidim da istinski uzivas i bas mi je drago!
    Pozdrav iz prohladnog zagreba od tvojih spanjolaca!
    Zaklina

    ReplyDelete
  2. draga zaklina...ugodno me iznenadi...HVALA
    uvijek se jako jako rado sjetim mojih dragih spanjolaca ;)
    nadam se da je tvoja family zdravo i dobro...ljubi curke

    ReplyDelete
  3. ovih dana nisu bas najzdravije, ali inace OK.
    gdje si sad ti?? u australiji jos? Kad nam se vracas??

    ReplyDelete
  4. u australiji..pa na novi zeland...ako sve po planu bude islo...u hrvatskoj sam u 7 mjesecu ;)
    cmok veliki

    ReplyDelete