7

7

Tuesday, December 13, 2011

MJESEC (je) crvene boje


                                                                     Neka svatko od tebe ode bolji i sretniji.
                                                                                                      Majka Tereza


Iznenadim jučer dragog mi prijatelja i vinara.
Put me doveo do rodnog kraja pa sam nenajavljeno pokucala na vrata podruma i ona se širom rastvoriše
I odmah u akciju,s čašom u ruci...

Ako se po jutru dan poznaje,onda se po (prvom) vinu poznaje i sam vinar.i vice versa

Žilavka (mlada)2011 i  veeeliki osmijeh :D
I tako redom ....do jedne zanimljive bačvice od bosanskog hrasta.pratim ja nju kroz razvojne faze i čini mi se da je kucnuo čas da je predstavim(o)

MJESEČAR CRVENI (Blatina) 2008 by Josip Brkić
Neka nova dimenzija crvene hercegovine,blatine i josipove ponude vinoljupcima
Blatina koja je nakon samo nekoliko dana maceracije(kontakt mošta s kožicama i sjemenkama bobica) pretočena u bačvu na daljnju fermentaciju (s dodatkom od oko 30 % posto novih,cijelih bobica blatine).da,bobicu po bobicu….i tako tri godine živi,raste,diše i čeka trenutak otkrivenja.
I to samo jedna jedina  bačva i samo te 2008 godine.
Poželjela sam svoj doživljaj ovoga vina i radost podilit s TOBOM,s vama koji vjerujete…

posebno i svoje.prenjelo mi divnu poruku…
divno je biti i ostati svoj u svijetu kopija,kalkulacija,prigušenih snova i poluživota. Zasigurno se nećete svidjeti cijelome svijetu i vrlo često ćete biti neshvaćeni u svojoj jedinstvenosti,al ne dozvolite da vas to omete.Samo hrabro naprijed..korak po korak,gutljaj po gutljaj…do ZVIJEZDA
Od srca vam želim da,kad za to dođe vrijeme,okusite mjesečinu…crvene boje



p.s.hvala ti josipe sto iz tvojih vinskih odaja uvijek išetam za nekoliko gutljaja mudrija,hrabrija i sretnija,sto svaki put nanovo shvatim zasto vino cinim,volim,zivim

uzdravlje!

josip(a)

No comments:

Post a Comment